lördag 4 september 2010

Mys a`la Mikkeling!

Lugnet lägger sej i både hus och sinne... Kom hem från jobbet för en timme sedan och har nu krypit upp i soffan med filt och ett stort glas kaffe. Ljuslyktor spritt lite varstans i rummet och slötittande på TV:n känns mer än okej just nu faktiskt. Skulle egentligen varit ner på lite kräftkalas hos ett par arbetskamrater men känner mej inte riktigt manad... Har tagit på mej ett extrapass i morgon för en kompis som var snäll och tog några pass åt mig i somras så att jag kunde förlänga min semsterledighet! Det var givetvis väldigt uppskattat från min sida så nu behöver han inte be mig två ggr när han känner att han vill "slippa" ett pass då och då!

Nu tänker jag fortsätta mysa och njuta av lugnet...

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig och lycka till med bloggandet!

    Pappa

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Pappa har försökt få in sin kommentar en kvart. Är det bara "Anonym" man kan välja om man själv inte har en blogg?

    Mamma

    SvaraRadera