fredag 15 oktober 2010

Fredagkväll i fåtöljen!

Sitter himla skönt i fåtöljen framför tv:n och kollar på Idol. Mina egna favoriter är nog Alice, Olle (givetvis) och Minna! Men sen är den finlandssvenska tjejen så skön att lyssna på när hon pratar så jag hoppas att hon är kvar till...

Tycker att den här veckan har gått galet fort och känner att jag inte riktigt hann lämna startgroparna innan det nu är dax att varva ner och njuta av helgen. Det är visserligen inget jag har något emot!
Planen är att fortsätta pysslet utomhus och "vintersäkra" där. Plocka undan leksaker, kasta gammalt och dött (i blomväg) och sätta lite ljung i krukorna.
Förhoppningsvis så kommer vår ytterdörr att få flytta utåt nu i helgen och vad nästa steg då blir får vi väl se...hmmm spackling och målning kanske? Den extra halldelen vi (läs: Tobbe) byggt till oss ska rymma skoskåp på ena sidan och skjutdörrsgarderober mittemot.

Nu ska jag återgå till kaffet och min kanelrullade mandelchoklad, inte dumt alls - värt att prova om du inte gjort det ännu, finns bland lösviktsnötterna på Exotic Snacks hyllan.

Återkommer i morgon, ha en bra fredag kväll!

3 kommentarer:

  1. Duktig du...
    Du skulle ju slappna av, inte tänka på morgondagens arbete:)Kram
    Suzana

    SvaraRadera
  2. God morgon, kära dotter!
    Men! Är utbyggnaden snart färdig?! Jättebra!
    Du brukar göra så himla fint både inom- och utomhus. Blir fint med ljung i krukorna.

    Och du! Du får jättegärna kommentera kaffekoppen igen på min blogg. Du skrev in fel adress till din blogg, så man kom ingenstans :)

    SvaraRadera
  3. Det blidde inge Nick idag!Tar det gärna nån annan gång.:) Många kramar

    SvaraRadera