söndag 14 november 2010

Skitungar och nya köksstolar!

Mina barn är på ett fruktannsvärt humör idag, allt jag gör är fel och det enda de gör är att retas med varandra... Jag blir gaaaalen!

Tobbe har lyckats komma över 6st nya stolar till köket som jag ska bära in, vill ni kan jag lägga  ut en bild lite senare. Ek med skinnklädd sittdyna, ser jättesköna ut.

Nu känns det som att jag är mer än värd en kaffe och och en FERRERO för att höja upp blodsockret igen eftersom det sjunkit ganska drastiskt efter retstickornas framfart!

Hörs i kväll, ha`t...

3 kommentarer:

  1. Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

    SvaraRadera
  2. Meh! Jag skulle vilja läsa ett inlägg om skitstolar och köksungar :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ibland är det verkligen hemska kidsen,
    det är tur de är söta iaf :D
    Kram
    MammaMorran- funderar på livet och Barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera