torsdag 3 mars 2011

Febrig kotte...

William vaknade som sagt febrig och rosig och fick vara hemma med mig idag. Han låg hela förmiddagen och dåsade till och från. På eftermiddagen så sjönk febern undan lite och eftersom han inte ville äta (och inte dricka så mycket för den delen heller) under dagen så sa jag att vi kunde åka och fika på cafè, det funkar för det mesta på W, så även idag!
Vi åkte till Ada`s Kaffestuga, ett supermysigt cafè med gott fikabröd och jättemysig atmosfär. Wille lyckades klämma i sig både semla, pistagebulle & läsk och där försvann min oro över att han inte fått i sig något tidigare på dan`.
Något som jag tycker är extra tacksamt när man fikar med barn som blir klara och lite otåliga medan man själv inte hunnit avsluta, är att det finns en del att titta på där. Det tackar jag för, fick mig tom en påtår!

Ett tittskåp fullt med bilar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar