måndag 14 november 2011

Feelgood!

Mina måndagar är välkomna...
Jag börjar sent vilket innebär att veckans första frukost brukar bli av det längre slaget. Stallet hinns med i lugn och ro och jag brukar kunna hinna med en del hemma. Idag fick hemmapysslet stå tillbaka för en lunch hemma hos en av mina vänner. Denna vän är en sådan som alltid ger mig en sån otrolig eneriboost och det kan inte bli bättre med en sådan start inför en ny veckas utmaningar!

Veckan kommer att bjuda på en hel del spännande saker och något utav det största är att jag nu börjar min utbildning! Förutom skolstart så blir det lite fokus på unghästen och sedan avslutas veckan med kryssning med ett gäng vänner...

Hur ser er vecka ut kära ni?

Från ett besök på vernissage i somras...

3 kommentarer:

  1. Bra start på veckan! Annars brukar ju måndagsångesten redan göra sig påmind på söndagen.
    Eftersom man är föräldraledig så är ju inte stressen direkt överdriven :)
    Så man pysslar hemma med kidzen, tränar lite på kvällen...otroligt att man inte hinner med allt som man tänkt när man är ledig. Men det är klart, som vissa säger: "du är ju bara hemma" så timmarna ska ju tydligen räcka till iaf...Den som vet hur kan gärna berätta för mig. :)

    Så har det sett ut sedan juni...nothing new...

    SvaraRadera
  2. Härligt med en lugn start på veckan... För mig ringde klockan 05:00 :o
    Tack för kommentaren i min blogg :) Den värmde!!!

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh tack!:) Jag körde på väldigt lång slutartid. ca 0.6sekunder. Då fryser man inte bilden utan den blir rörlig. Hade på stativ så resten förutom vattnet förblev stilla.:)

    SvaraRadera