tisdag 8 november 2011

Liten med feber...

Husets minsting vaknade med feber i morse och har fått vara hemma med pappa.
William däremot kom in till vårt rum tidigt och strålade...
"-Mamma, jag har två lösa tänder!!!
Mycket riktigt, de två tänderna fram i underkäken sitter absolut löst och storebror är väldigt lycklig över detta!

Ikväll fick jag hjälp av Wille i stallet och det händer egentligen inte alltför ofta...

William & Primadonna!

Imorgon var planen att överaska lillasyster i Knivsta med ett besök, men feber gör ju att vi tyvärr får ställa in det...

Killarna sover, Aaron dock väldigt oroligt, och Tobbe är på firman en sväng. Jag ska ta en dusch och krypa upp i soffan med en kopp te.


Hoppas att ni haft en bra dag!
Kram på er...

2 kommentarer:

  1. Åh. lille putten då! Feber är ju inget kul alls.
    Ska man säga "grattis" till Villes lösa tänder? :)
    Det var allt tidigt att börja med "tandlossning" redan i den åldern! Men i och för sig började både du och Mia tappa tänderna när ni var bara 4 år.
    Jag minns att jag åkte till sjukhuset med dig, för jag trodde det var nå't fel på dig - tänkte mig ungar med gluggar i årskurs 1, men du var bara "lite tidig" där.
    Puss och kram!
    / Mamma

    SvaraRadera
  2. Usch! Stackars liten :-( GÅr mycket förkylningar och grejer nu :-( Hoppas han kryar på sig fort!

    Åhhh lösa tänder var det bästa som fanns ju!! Blev stolt över varenda en :-D

    Kram till dig fina

    Ps: Tack för den fina kommentaren, jag mår bra <3 ds.

    SvaraRadera