onsdag 22 september 2010

Dagens sanning

Dagens sanning mina vänner är att all den energi jag trodde skulle överhopa mig på min lediga dag, har lyst (!) med sin frånvaro... Kombinationen sliten mamma och energistinna barn var ingen höjdare idag, lite småhysteriskt vid några tillfällen. Någon har en gång sagt "-Räkna till 10, så går det över", jag kom vid ett tillfälle upp i nästan 376!

Efter middagen idag så kunde jag komma ifrån ett tag och försvann upp till min fina lilla häst! Det är i stallet jag fyller på mina batterier och idag blev jag kvar ett tag... Fick ett samtal från en vän (fina du) som jag inte träffat på ett tag. Bara det gjorde att det kändes lite bättre på en gång!
 Lill-B fick komma in och äta kraftfoder och fick sig dessutom en riktig omgång med ryktborsten. Stog fint och lyfte alla hovar lika fint, jag tycker så himla mycket om min lilla stjärna! För övrigt så plockar jag fortfarande fästingar, någon annan som oxå gör det..?

Stannade till på solariet på vägen hem och lade sen i en hårinpackning efter duschen, det är lite av den vardagslyx man kan unna sig ibland tycker jag. Nu lite polish på naglarna (träffade på E som jobbar med manikyr när jag var i stallet - blev lite inspirerad) och sen en idig sänggång. Sov gott mina vänner, kram på alla!


PS: Grattis på födelsedagen Sandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar