fredag 10 september 2010

Ledig helg framför mej!

Idag blir det ett lite kort inlägg men kanske kanske klämmer in ett extra imorgon i stället! Hoppas ni haft en skön vecka och kanske precis som en annan (mycket glad själ) har en ledig helg att se fram emot.

Hann med fika hos en god vän efter jobbet idag, en vän som jag inte hunnit träffa så mycket på ett tag. I vanlig ordning så rullar ju vardagen på, ibland snabbt och ibland ännu snabbare, vilket gör att jag tyvärr prioriterar bort alla människor som jag tycker så himla mycket om. Är det någon som läser nu och känner sig träffad så "-Förlåt, för det".

I vårt hus ser fredagsmyset lite olika ut beroende på vem du är... Hör du till husets "småfolk" så är det bubbeldricka, idag Trocadero, och ostbågar. Är du däremot lite äldre och av det manliga könet så kan det bli lite ifrån bag-in-boxen och är du den enda av det kvinnnliga könet så blir det latte och Lindtchoklad med mintsmak! Nu snarkas det friskt från alla grabbar så jag tänker njuta av lugnet innan jag oxå knoppar.

 Imorgon är det bla. kalas på agendan, ett för familjens yngsta och ett för oss äldsta! Kul!!!!

Hörs imorgon, tack och godnatt.

2 kommentarer:

  1. Det gör du helt rätt i att njuta av ledigheten! Man ska väl passa på och bara "vara" ! Kram på Er!!

    Suzana

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Suzana! Du om någon ska väk passa på att bara vara just nu... Kram på dej!

    SvaraRadera