måndag 13 september 2010

Lite bilder kanske...?!

Jag blir vekligen inte bra på bild! Not ever...
Wille kollar när veterinären jobbar med behandling av Kattas häst.
"- Mamma, han stickte Måna i foten och så kom det blod och sen blev hon bra!"
(Hon behandlades i hovleden i fram på Mälarkliniken)

Aaron gillar glassbåt... på riktigt han gillar verkligen glassbåt!
Min fina syster!


Semsterfirare med tur i spel! Chokladhjulen snurrade sig varma... Det här är inte allt de vann!
Bus på Sjötorgets lekplats. W och pappa.


William på väg ner till Göteborg och Liseberg!

Inser nu att jag verkligen behöver ta med mig kameran oftare, och fota mycket mer. Ska försöka bjuda på minst en varannan dag, det får bli ett löfte tror jag. Imorgon kör vi väl på med lite hästbilder va?
Nu lite kvällsfika innan sängen. Puss och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar