lördag 11 september 2010

Numero uno!

Frukosten är avklarad och nu drar jag och Aaron igång... Han (läs: vi) ska på barnkalas idag hos en av hans bästa vänner Ilma.Det är prinsesstema som gäller, dock har Aaron liiite bekymmer i att begripa att Spindelmannen kanske inte platsar riktigt lika bra som en prins eller riddaroutfit!

Innan kalaset så ska vi till stallet och bjuda hästarna på äpplen och lite gos. Känns som en bra start på den här lördagen...

By the way, över 1000 besök på bloggen sen jag startade för lite drygt en vecka sedan!!! OMG :)

Hörs senare!

1 kommentar:

  1. Åh! Ska lille Aaron på kalas! Kul? Vad köpte han för fin present då?

    Många besökare!!
    Men det kan vara så här också: Nu räknas jag som EN BESÖKARE när jag är här inne. Om jag klickar på 20 inlägg så räknas de som TJUGO VISNINGAR.
    Men du har ju en bra blogg så det kan vara 1000 personer som varit här och kikat redan.
    Jag kan lära dig hur man "pingar" sin blogg. Vill du det? Kom hit en sväng så ska jag visa hur man gör :)

    Ha en härlig lördag!
    Hälsa alla pojkar!
    / Mamma

    SvaraRadera