måndag 20 september 2010

Nytt på bloggen...

Här är jag i full gång och experimenterar lite, försöker få det till att bli precis som jag vill! Aningens klurigt.... Mitt största bekymmer är verkligen att få till en snygg header, en header som är JAG rakt igenom! Lär antagligen få hålla på ett tag. Kom gärna med tips ochh förslag, de mottages tacksamt.

Idag har dagen varit full av pyssel på hemmaplan. Tvättmaskinen har gått varm hela dagen så imorgon fortsätter projekt "få-undan-alla-dessa-kläder-som -vill-in-i-respektive-garderober", sååå trist att syssla med men ack så skönt när det är klart! Baket då, vart det något? Japp, pizzamuffins som för tillfället står på avsvalning...luktar pizza i hela huset! Badrummet fick en storstädning och det var något som verkligen behövdes, skönt att det är gjort.
Eftersom det har varit en dag med en hel del olika väder så har vi försökt vara ute mellan skurarna. Jag har två barn men tycker att det är pyssel nog när det kommer  till på- och avklädning...

Johanna ( www.karleksallen.blogspot.com ) kikade in på kvällskvisten och vi satt och spånade på en hel del. Hon hade en ide som jag tyckte lät spännande och ska överväga... Den handlar i mångt och mycket att ta sig i kragen och bestämma sig för vad man ska göra när man blir stor, jag börjar ju faktiskt bli det nu ;)

Nu är det dax att släcka ner och krypa i säng så P&K så kanske vi syns i morgon...





Och "-Ja mamma, jag har röstat!"

1 kommentar:

  1. Jag kan hjälpa dig göra en header sammansatt av bilder som har göra med vad din blogg handlar om. Alltså foton du eller jag tagit.
    Men jag måste veta måtten i pixlar (bredd och höjd). Och så behöver du i så fall få bort texten "Ljummet kaffe" som ligger överst nu - annars syns den igenom headern. "Ljummet kaffe" som text kan jag lägga in i headern i stället, om du vill.
    / Mum

    SvaraRadera