tisdag 19 oktober 2010

...

Okej, det senaste inlägget fungerade faktiskt en aning terapeutiskt. Det kan tänkas att det emellanåt kommer att kunna dyka upp ett och annat inlägg av den kalibern igen med andra ord! Nog om detta, nu känns det bättre igen... Bättre betyder dock inte bra. Det är alltså något jag måste försöka lösa!

Efter jobbet idag stannade jag till på det nya gymmet här i vår lilla stad, http://www.24x365.se/ . Riktigt smidigt om man känner att "vanliga" öppettider begränsar när man känner sig sugen för en tur på gym! Öppet dygnet runt, 365 dagar om året. Kände att jag hade både kraft och motivation dag och är rysligt stolt över mig själv (faktiskt)! Idag jobbade jag med cross-trainern och löpbandet eftersom jag känner att jag just nu främst lägger fokus på att få igång flåset. Hem och få lite i magen och nu har jag suttit och läst i en av våra alla kokböcker efter lite inspiration. Har just nu en favorit bland böckerna och det är "Saras kök, genvägar till det goda livet" (Albert Bonniers förlag), skriven av Sara Begner. Mycket härliga, lättlagade recept med tips och annat kul bland sidorna. Har fotat lite på eftermiddagen men ni får tyvärr hålla er till tåls till i morgon jag orkar verkigen inte nu...

Nu avrundar jag dagen och ser fram emot vår lediga onsdag... Mer välbehövlig än på länge känns det som!
Kram och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar