tisdag 5 oktober 2010

Dagens löfte...

Idag lovade jag mig själv att ta mig i kragen och komma igång med någon form av fysisk aktivitet igen! Tro mig när jag säger att det var ett tag sedan och det syns... Min kropp) börjar anta formen av en igloo när jag i själva verket tycker mera om formen av "Lutande tornet" i Pisa.
Med andra ord "-Shape up Mikksi!" Så efter dagens middag så åkte springskorna och min underbara rosa mössa på och så var det dax för "jungfruturen". Jag tycker att det är ganska tacksamt att springa med sällskap för det är peppande som tusan så idag var jag mer än glad när Johanna nappade på att hänga med!  När vi kom där och flåsa så kom vi på en ide`(ruggigt bra ide`faktiskt).  Något vi ska spinna vidare på och har ni tur så kanske jag berättar lite senare...om någon vill veta förstås ;)

Avslutade kvällen framför säsongens första Desperate Housewifes!!! 

Ser hemskt mycket fram emot min lediga dag imorgon för just nu är motivationen på jobbet i botten. Vet att flera i min omgivning även de har en liten "dipp" just nu. Själv jobbar jag för fullt för att få tillbaka både motivation och arbetsglädjen så förr eller senare ska det nog vända...

Nu väntar sängen mina vänner, tack och godnatt!

Lill-B i somras.

2 kommentarer:

  1. God morgon!
    Fysiska aktiviteter är inte alls bra! Man blir svettig och luktar illa.
    En lugnare fysisk aktivitet är att pimpa sin blogg :) Ska vi pimpa din blogg i helgen?
    / Mor

    SvaraRadera
  2. ska du rida på torsdag ? :)

    SvaraRadera