tisdag 12 oktober 2010

Föräldramötet avklarat...




Kommer precis ifrån dagis där vi haft föräldrmöte nu ikväll. Det kan tänkas att jag har de två mest vackra grabbarna någonsin! Fröknarna på dagis hade frågat barnen vad deras föräldrar gör hemma..? Barnens svar hade de skrivit ner på lappar och satt upp på dörrarna och sen skulle vi föräldrar försöka hitta rätt citat. Här är vad våra små svarade...


Aaron hade sagt "-Leka, sova!"


Wille hade sagt: "-Mamma jobbar och är ledig med oss och ibland leker vi. Pappa jobbar och är ledig med oss och busar litegrann med oss!"
Hmm... Citatet från Wille kan tolkas på olika sätt, men jag är glad över att han tycker att vi leker!

Nu tänker jag stänga ner och inta soffläge framför Desperate Housewifes och ladda lite inför Knivsta imorgon. Kram på er!


(Bra låt va?)

2 kommentarer:

  1. Åååh, de där ungarna!
    Hade ni det bra hos kusin Milo idag?

    En fråga: Eftersom du lagt ut foton på Kling & Klang - jag har en jättefin bild på boysen från i somras när vi var på födelsedagskalas hos Rickard. Kan jag lägga ut den bilden på min blogg?
    Jag tänkte i så fall rubricera inlägget "Syskonkärlek"
    / Mum

    SvaraRadera
  2. Det var jättekul, grabbarna hade röj största delen av tiden! Du får absolut lägga upp bilden hos dig ev. så kanske jag kan få låna den av dig... Kram på mammsen!

    SvaraRadera