måndag 18 oktober 2010

En rackarns bra dag...

Hej på er! Hoppas att veckan fått en bra start hos er. Min har smygit igång på ett trevligt vis och jag täker göra den precis så bra jag bara kan!
Imorgon är det fotografering på dagis så idag var det dax att ta itu med killarnas gaaanska så vildvuxna små kalufser. De beställde - "Tuppkam", så det var det vad det blev! Innan vi åkte sprayade vi de dessutom blå så mössa var inget att tänka på (just då iallfall).
Efter lämning på dagis, utan tårar (!) stannade jag till på Granngården för påfyllning i stall"skafferiet". Min lilla äter GROOV 125 med mycket härliga proteiner i, perfekt för växande unghästar. Köpte även på mig lite B-vitamin nu när pälssättningen är i full gång. Efter turen till stallet, med intag och fodring av häst så styrde jag hemåt för att få lite gjort där innan jobbet.

Även idag har jag jobbat med en skön samling människor, gillar stängningschemat på måndagar. Det blir en hel del skratt och har man kul på jobbet så mår man bra, mår man bra får man mycket gjort!

Nu har jag hunnit varva ner och dessutom lagt i en toning i håret, hur det blev kanske jag kan visa i morgon...glömde kameran hos en vän i helgen.

Kram och godnatt allihop!



Nu dröjer det nog inte innan snön är här igen!
Bilden är från vintern -09, efter barnens VASA-lopp på dagis.

1 kommentar:

  1. Åh, Wille-gubben!
    Den lille filosofen!
    Jag och pappa ser fram emot spännande julklappar i år igen (verkar bli något i blått, tror jag).

    Jag glömde bort att ringa dig idag (eller igår blir det ju: måndag). Kan du ringa mig under dagen när du har tid? Viktigt!

    Puss och kram!
    / Mum

    SvaraRadera