torsdag 14 oktober 2010

Gårdagen hos Mia-Lott!

Denna veckas lediga onsdag spenderades hos lillasyster i Knivsta.
För er som kanske inte vet så bor hon alltså där tillsammans med sambo och deras son Milo som är jämngammal med vår Aaron. Våra tre grabbar har nuförtiden riktigt kul tillsammans och härjar så det står härliga till! För bara ett tag sedan var Milomannen en ganska blyg filur men tro mig "no more shy guy"! Stora kramar och sedan fullt ös... Det blev en heldag där och vi var inte tillbaka på hemmaplan förrän närmare 18.00, då hade Willemannen somnat i bilen vid 17 och han sov ända tills nu i morse, ganska trött kille!


Wille ii sandlådan hos Milo! Städning av sandlådan pågår...

Idag då, hur blev den här dagen?
Blåsig (absolut ingen underdrift, klass 2 varning i vår region), kall men tidvis solig och klar och dessutom har det ju faktiskt kommit både regn och hagel på eftermiddagen.  Nu går  det inte längre att tvivla på att vintern närmar sig. I helgen är det jag som letar fram vinterkläderna i förrådet, dock behöver både jag och William nya vinterjackor. Aaron ärver ju fortfarande av sin storebror och det är ju väldigt tacksamt!

Torsdagar brukar ju kunna betyda ridning men den här veckan har Tobbe brandjour vilket gör att det inte är helt lätt att leta sig iväg på aktiviteter där jag inte kan ha med mig grabbarna, så tyvärr fick ridnngen stryka på foten. Men nästa vecka, då Ni..!

Nu är det hög tid att tacka för mig och krypa ner sååå mina vänner
 -Sleep thight, don`t let the bed bug bite!

1 kommentar:

  1. Åh, bra jacka på Wille där! Inga resårer och trams nertill som hamnar mitt på magen. Jättefin!

    SvaraRadera