måndag 11 oktober 2010

Hösten är här och med den...

...alla förbannade kardborrar! Kommer precis ifrån stallet och låt mig bara säga att högst upp på listan över "borde-köpa-innan-jag-får-en-hjärnblödning" är pälsglans.

EMIN PÄLSGLANS




Så här såg den lilla vackra ut idag!
Svansen!

Pannluggen sträcker sig i vanliga fall ner
över ögonen men såg mer ut som en enda
stor knopp! Inte okej...

Bara måste visa en bild på en av
de absolut sötaste shettisarna
jag träffat någonsin! Det här är
lilla Lucas, Nettans ena sötnos...
Låt oss hoppas att den manen
håller sig ifrån kardborrarna, det
är ju mycket att reda i annars.



"Knoppen" i pannan. Suck!


Nu dusch och bortplock av de borrar som hängde med hem, i mitt hus bor det trots allt en katt av rasen Birma som
med största sannolikhet inte skulle tycka särskilt mycket om att fastna i dom rackarna...

4 kommentarer:

  1. Eller hur Amanda! Han är dessutom jättepigg att rida, fråga Emma Eriksson... :)

    SvaraRadera
  2. Hi, hi.....Det var inte lite kardborrar. Jag vet hur det är. Har gått runt hagen och dragit upp alla kardborrar jag sett. Blärk för dem!

    SvaraRadera
  3. Ohhh shit! Hur lång tid tog inte det där att trassla ut? :O

    Kram på dig gumman!

    SvaraRadera