onsdag 20 oktober 2010

Norge!?

Satt och kollade lite siffror, statistik och besökare på bloggen och döm om min förvåning när jag ser att det finns en hel hög med besök ifrån Norge!
Hej på Dej (om du är en flitig besökare) och hej på Er (om ni är flera), jättekul är det i allafall.

Det känns fortfarande lite konstigt att så många är inne och kikar hos mig, men det gör ju att det blir roligare att skriva givetvis.

Här fyller vi på med energi inför vår lediga dag och kameran ligger på laddning, idag ska vi ut på höstlövsjakt - hoppa i, och gräva ner sig bland vackra höstlöv är megapoppis hos småfolket i vårt hus!

Ha det! :)

Utanför dagis förra veckan...

1 kommentar:

  1. Åh, de där ungarna :)
    Jag ska skicka fina vykort åt dem idag.

    Du! Lägg in en gratis Flag Counter du också på bloggen. Klicka på den jag har längst ner i menyn på min blogg. Det är kul att ha en så'n.

    / Mamma

    SvaraRadera