onsdag 10 november 2010

Nya planer pga snön!

Besöket på Mälarkliniken ställs in idag, vi vågar inte lita på att vi kommer fram helskinnade med tanke på all snö på vägarna. Nu är frågan vad vi ska hitta på istället...? Aaron verkar mycket piggare idag men back-up planen att åka till badhuset är heller inget vi gör idag, bättre att ta det säkra före det osäkra!

Lotterna? Gick inte riktigt som jag ville, men kan lösa in några till och ännu en gång hoppas på vinst.

Hörs lite senare, have a good one!

Vad ska vi göra idag då?

8 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Tack så mycket, jobbar ju idag så kikar igenom det då :)

    SvaraRadera
  2. Klokt val att stanna hemma! Verkar inte som vägverket fått igång plogbilarna för säsongen än.

    En perfekt dag för att baka bullar och kakor tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Hamnade här av en slump, ska kika lite här inne nu :) Vilket roligt namn på bloggen och det verkar vara min lott i livet också...att alltid dricka ljummet kaffe- heller det än iskallt iaf ;)
    Kram
    MammaMorran- funderar på livet och barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera
  4. Väldigt klokt val att stanna hemma, vägarna är allt annat än roliga idag..

    Hur ser du antalet besökare i bloggen? Vi har väl samma typ av blogg? om jag har förstått detta rätt ;) Jag har försökt hitta utan resultat.

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Pernilla.
    Gå in på DESIGN, sen väljer du STATISTIK och där kan du se det! Bra va?

    Mathilda.
    Tack så mycket! Allt under kontroll här (tror jag), hur är det med dig?

    SvaraRadera
  6. MammaMorran.
    Eller hur? Till slut tycker man nästan blir lite småkonstigt att dricka hett kaffe ;)

    SvaraRadera
  7. Usch ja, idag vågade inte jag ta ut bilen heller, hade tänkt åka och handla men det får bli en annan dag :)
    Kram
    MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera