söndag 26 december 2010

En god jul..?

Hej på er, hoppas att ni haft en riktigt bra jul!
Tänk att i vårt hus har vi för första gången varit lediga båda två, mamman och pappan, det hör verkligen inte till vanligheterna men har varit väldigt uppskattat kan jag lova er.
På julaftonen var vi först här hemma och hade mina föräldrar och min morbror med sin familj här, för att lite senare åka ner till barnens farmor och farfar för julmiddag och paketöppning!
Bjuder på lite bilder från vår jul...

Ingen stämmning utan tända ljus...

Skinkan gjorde vi inte förrän julaftonsmorgon!

MITT paket, fin-fina längdskidor!!!

Morfar och William tände tomtebloss.


Min fina kusin Patric, blivande hockeyhjälte!


Farmors lingonsill, det var nytt för mig.
Gott sörrö!

Aaron fick "Händige Manny", väldigt nöjd knatte!

Här har Wille insett att det är en bob i paket
och håller på att gå upp i limmningen när han
inte får upp paketet!!!
Någon som vill dela med sig av vad tomten kom med?

Kram på er...

1 kommentar:

  1. Här kom tomten med en dualit till mamman och lilla sonen roar sig med Buzz Lightyear och ett nintendo DS. Det har varit en bra jul och det verkar som om ni har haft likadant! God Fortsättning!

    SvaraRadera