lördag 8 januari 2011

Äntligen hemma...

Gaah, vilken lång dag!
Jag har stallet den här helgen vilket inneburit att jag var upp och fodrade och släppte ut hästarna i morse, passade även på att ta igen lite förlorad tid och körde en ordentlig genomryktning, pälsglansade svansen och lät henne stå med schabrak och longergjord på sig under tiden. Har funderat på hon börjat tunna ur en aning men hade en vän med mig upp som inte ser henne så jätteofta, hon tror att Lill-B är inne i en växtperiod just nu, det låter ganska rimligt eftersom hon ändrat lite "form" på sista tiden.
Åkte hem och gjorde iordning en sån där rejäl och härlig "helgfrukost" och väckte familjen...
Började jobba kl.11 och där har jag varit till 19.30, upp och släppa in hästarna för att seeeen....gå ner för landning i soffan, väldigt skönt!

Ska skära upp lite gul kiwi och pressa passionsfrukt över det är verkligen supergott. Erika som hittade på kompositionen gjorde det till glass men jag kan lova att det är gott bara som det är och även till youghurt!


Fina lilla TinTin...
Hoppas ni har haft en bra lördag!

1 kommentar: