måndag 17 januari 2011

Dagens första...

...kopp kaffe, en rykande het en för omväxlings skull!
Killarna sitter framför "bompa" och jag hamnade här. Idag blir det bara William som åker till dagis eftersom det inte är fullt 48timmar sedan Aaron sista kräka. Det blir alltså VAB för mig idag.
En av mina stallkamrater sitter hemma med en väldigt svullen och nyopererad näsa så jag ska faktiskt sitta upp på hennes fina hästar idag, det är ju töväder och ser ganska halt så vi får se vilken ridning vi kommer till! Aaron får hålla henne sällskap istället så hjälper jag till med det jag kan, idag blir det stallet, att mocka och sköta kusar med en svullen och öm näsa är inte det lättaste!

Nu ska jag få på William Pirat (utklädningstemat håller i sig) ytterkläder och rulla iväg.

Katjing!

1 kommentar:

  1. Meckar Mickes melodi rullar forfarande i huvudet =)

    SvaraRadera