onsdag 26 januari 2011

Happy face!

Godkväll!
Sitter uppkrupen i fåtöljen, äten, nyduschad ock klar för sängen. Känner bara för ett snabbt inlägg om kvällens träning... Den gick riktigt bra och jag är nöjd med vår bedrift!

Jag har verkligen härliga stallkamrater som lånar ut sina hästar när min egen inte nått ridbar ålder än. Ikväll red jag Krol`, en stor herre från Polen som är åtta år i år. Han är dressyrriden hela vintern och det var ganska länge sedan han gick en hoppträning. Han var helt med på noterna och tyckte att det var jättekul och JAPP, det tyckte även jag!

Träningen i stort gick ut på att få lydiga och samarbetsvilliga hästar och för vår del satt just det som en smäck eftersom det inte riktigt "klickade" mellan oss på framridningen.  Mer info imorgon om någon är interesserad.

Sov gott raringar det kommer definitivt jag att göra. Kram!

2 kommentarer:

  1. Ojoj vilken tränat häst hon kommer ha när hon hem ;)

    SvaraRadera
  2. Kul att det går bra för er :D

    SvaraRadera