måndag 10 januari 2011

...hej

Här har jag precis tagit plats i soffan framför CSI i ett hus där alla av det manliga könet nu snarkar, någon mer-någon mindre.
Vi har varit hos pojkarnas ena farbror och grattat på födelsedagen och fikat. Vi träffas tyvärr lite för sällan men så är det ibland. Killarna började titta på film med sina kusiner men det hann bli för sent för att se klart så de ska få titta klart före dagis imorgon!

Tobbe och William slet med snön på terassen nästan hela dagen och lyckades få bort all snö. Känns som att det är väldigt länge sedan jag såg en yta utomhus som inte var täckt av snö...

Dagens skidåkning blev det tyvärr inget av med men jag hoppas att jag kan ta mig ut i spåret någonting i veckan. Har istället ägnat dagen åt lite städ, plock och allmänt pyssel inomhus idag. Angående det lite dåliga samvetet för lillhästen så har hon blivit rejält ompysslad i helgen så för min egen del känns det bättre!

Under helgen fick vi äntligen upp den här väggprydnaden som jag köpte åt oss som en julklapp. Den har tyvärr blivit stående sedan inhandlingen men nu så hänger den på plats i vardagsrummet...

Lite sned bild kanske..?
Avslutar med en bild på mig och grabsen, syns kanske nästa vecka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar