fredag 25 mars 2011

Kisarna!

En av Willes bästa vänner är på semester och tro mig att han är saknad! Nu på morgonen ser William lite fundersam ut och jag frågar vad det är,
"-Mamma, jag saknar efter E, nu tror jag nog att han semstrat färdigt faktiskt!" 

Aaron då?
Han ringde till mamma på jobbet igår kväll och berättade att ham minsann är en stor pojke på riktigt nu! Toalettbesök med både det ena och "hrmm" det andra avklarat på dagis under dagen vilket givetvis resulterade i en mycket (!) stolt kotte!

Det händer inte i vanliga fall men inatt har hela familjen trängt ihop sig i vår säng, så inatt vet jag inte om sömnen infunnit sig ordentligt. Armar och ben lite varstans men väldigt, väldigt mysigt!


Ha en bra fredag!

1 kommentar:

  1. Vi kommer snart checkar ut på söndag kommer hem på måndag. Elias saknar dig oxå Wille här kommer en puss och en kram från Elias.

    SvaraRadera