onsdag 30 mars 2011

Mitt i natta!

Klockan har hunnit blivit strax efter 01 och här sitter jag... Precis kommit hem från en resa tur och retur till Arland i galaärende tillsammans med Johanna. Mycket prat, kaffedrickande och ideer som snurrade och min morgondag kommer att vigas till detta "event"!
Som jag sade tidigare så har Lina & Johanna lagt ribban högt och imorgon är det min tur att ta itu med en del ideer som jag har. Har längtat efter morgondagen sedan jag först blev tillfrågad och nu jädrar ska jag se vad jag skulle kunna bidra med! Tänker satsa benhårt!

Har placerat mig i fåtöljen framför TV.n och ska försöka varva ner till Ghostwhisperer (även fast det kan vara lite otäckt emellanåt).

Godnatt & sov gott, ni som vill får mer än gärna önska mig lycka till med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar