tisdag 26 april 2011

PRESENT TILL MEJ!!!

Idag fick jag veta att jag har en present att vänta hem de närmaste dagarna... En kaffemaskin! Väldigt glad tjej som ser fram emot att få testa den.
Presenten kommer genom arbetet kring galan och apparaten kommer att finnas på plats på eventet för både test och beskådning utav dess egenskaper!

 Jo jag tackar jag!

För den som vill så finns det alltså kaffe från maskinen att provsmaka i mitt kök, eller på terassen för all del, om ett litet tag! Återkommer om när... ;)

1 kommentar:

  1. Åh ska bli kul att läsa och höra vad ni tycker om den, har varit sugen på en sån länge, men men smakar det så kostar det ;-)

    Tack fina du, jag ser framemot att träffa dig och ge dig, Johanna och Lina megakramar för vad ni har lyckats åstakomma!
    KRAM

    SvaraRadera