onsdag 27 april 2011

USA-resan!

Som att det inte vore nog med härligheter i maj (gala och vår äldsta sons fem-årsdag) så ska jag ju för tusan iväg på resan jag vunnit!!!
När man reser så behövs det ju väskor och se det är det inte gott om i detta hus... Eller förresten, det finns visserligen väskor men inte helt klassiska "cleana" utan med div. disneyfigurer eller reklamtryck på. Detta eftersom vi inte reser speciellt ofta utan mest tar kortare turer över dagen för att komma bort från vardagen och då är ju behovet av resväskor inte speciellt stort.

Mission of the day: Hitta snygga väskor! En för att ha under flygresan och en till allt övrigt som ska med dit och framför allt hem igen. Tips på var jag ska leta mottages tacksamt...

4 kommentarer:

  1. Jag letar alltid väskor hos Have2Have, men jag vet inte hur det ser ut hos dem vad det gäller resväskor. Men mycket snygga väskor har de.

    Kul att åka iväg. Ses på galan.

    SvaraRadera
  2. Åhh, tack för tipset! Ska kika in i kväll...

    SvaraRadera
  3. Men åh vilken härlig månad du har framför dig då! :)

    SvaraRadera
  4. Ja du Nadja, den här månaden kommer att bli något att minnas! Helt otroligt faktiskt... Det är faktiskt lite svårt att ta in allt bara!

    Ses snart :)

    SvaraRadera