onsdag 22 juni 2011

Butiksinvigning!

Godkväll, mina vänner. Slagit mig ner i fåtöljen efter en hektisk (!) dag med fullt ös...

Jag, Johanna, Annah och en ny bekantskap vid namn Cassandra har varit iväg på butiksinvigning i Sthlm, härliga Elodie Details hade dagen till ära fått hjälp utav Katrin (Pure PR) som fixat arrangemanget runt eventet - gästlista, mingelmat (som för övrigt var grym) och förfriskningar... Ägarna av butiken är otroligt trevliga och ville höra vad vi som kunder tyckte och tänkte om deras produkter, bara det tycker jag är positivt. Kommunikation med potentiella kunder är ju egentligen bland det viktigaste att tänka på vid försäljning!

Vi strosade runt och kollade in butiken och alla attiraljer och dök sedan ner för en snabbkoll i våra underbara goodie-bags, närmare beskrivning av innehållet kommer senare. Det fanns både vimmelfotograf och en del kända ansikten på plats, en del kända av många andra kända av färre...

Fotade en hel del med min egen kamera men inser att klockan är lite för mycket för att börja jobba med bildhantering nu tyvärr... Håll ut till i morgon!
Annah är grym på bildcollage och har gjort iordning ett över "goodisarna", detta är vad vi fick!


Kram och godnatt nu ska jag krypa ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar