torsdag 23 juni 2011

Fredagsfeeling!

Hej på er.
Har precis kommit hem för dagen.
Efter jobb och dagishämtning åkte vi förbi sambons firma och smög i till grabbarnas farbror för att norpa kakor på hans kontor... Det är något jag och grabbarna har som fredagsrutin annars men eftersom det är kortvecka så tyckte vi att det passade bra idag!
Killarna gillar att åka bil och eftersom vi har TV-skärmar i bilen sitter de mer än gärna kvar medans en annan far som ett skållat troll mellan allt man ska försöka hinna med innan man kan styra hemåt.

Efter jobb och ett snabbstopp i stallet för att plocka in blöta (!) hästar så är vi alltså äntligen hemma.

Min lilla familj ska fira midsommar och en 40-åring med båtfärd och övernattning på en ö inte alltför långt härifrån i helgen medans jag blir på jobbet... Känns trist men så är det tyvärr.



Nu är middagen på gång och sedan ska jag försöka fixa lite bilder, ses förhoppningsvis lite senare!

Ha en bra kväll, tänd lite ljus och lägg en hårinpackning det tänker jag göra i det här trista vädret - här spöregnar det!

2 kommentarer:

  1. Ha en härlig midsommar tjejen! kram :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en fantastisk midsommar, trots jobb ;) och apropå det så lär jag fixa det dära cv't nu :)

    KRAM

    SvaraRadera