måndag 27 juni 2011

Till mina barn, det finaste jag har!

Eftersom min tanke med bloggandet är att den i framtiden ska kunna fungera som en slags dagbok fylld av detaljer och bilder på barnen. En dagbok de kan kika tillbaka i vid senare år och som kan hjälpa dem att minnas lite av äventyret i att växa upp...

För deras skull kommer här bilder från helgen som gick.
Midsommarafton och Midsommardagen jobbade jag men söndagen gjorde vi till en dag i solen med div. bus och lek:

Det är precis plats för en 5-åring i kartongen till en elektrisk trimmer!

Nyplockade smultron ifrån plantorna vid terassen som Wille fick i "Grattis-nu-är-du-storebror-present"

Ett dopp i grannens nya pool!




Lekskeppet i Öregrund efter lite mjukglass!


Lillebror har ALLTID bråttom! :)

Balansgång...








Mina skatter i livet, vad gjorde man innan de fanns..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar