lördag 2 juli 2011

Elodie Details!

För ett litet tag sedan så var vi ju några stycken som bjöds in tillElodie Details butiksinvigning, arrangerad av Katrin Zytomierska PURE PR.
Det var en väldigt trevlig tillställning med härliga människor, mingelmat & bubbel och framför allt (!) trevliga ägare i en fräsch butik med massor av fint! 
Vi fick med oss välstoppade "goodie-bags" med mycket kul, en del som mina barn vuxit ifrån tyvärr men som jag lovat en annan bloggande vän att ta del utav.

Lite bilder från eventet...

Gå in på deras hemsida för att läsa hela texten
och se var på väggen den är placerad!




På samma bord ser den som är uppmärksam
både nappflaskor och champagneglas!
Det är en riktig invigning!!!




Det är dessa filurer jag önskar "Lycka till".
Ska nog försöka ta mig in när de släpper sina nyheter i höst.
De har en grymt snygg väska (jag vill åt den svarta) som släpps då.
Rymlig, rejäl och classy, allt på samma gång!
Håll koll...


Jodå, bilden är ändå helt okej, tycker dock inte om att vara
med på bild själv!


Det var lite av bilderna jag hade!

Förutom alla presenter vi fick med oss därifrån så köpte jag en ny "snutte" till Aaron. Jag gillar apan från Paul Frank, till de små så kallas apan ju "Small Paul" och jag hittade en mjuk bomullsfilt med det trycket.


Aaron gillar också Small Paul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar