fredag 22 juli 2011

Fredagkväll i den timmrade stugan!

Veckan börjar lida mot sitt slut och vi har mått (och mår) toppen!
Barnen har lekt hela dagarna och fått hålla igång till sena kvällen. Sambon som har svårt att komma ner i varv och bara "vara" har kommit in i semesterlunken och till och med tagit små siestor mitt på dagen...

Själv har jag njutit i myskläder och storstövlar hela dagen och har inte ens dragit en borste genom håret, än mindre rotat runt i sminkväskan!

Även idag stannade vi till på "vår" loppis och också idag gjorde vi fynd! Bildhanteringen vill inte riktigt jobba som jag vill och tyvärr får ni vänta på dagens bilder...

Killarna har lånat en båt i närheten de har lovat att vi ska kunna grilla nyfångad fisk över öppen eld och vi hoppas att de håller vad de lovar!

Notis: Ingen fisk med hem men dock guldet från skogen... HJORTRON!



Nu är det dax för småttingarna att få gå i säng så jag tackar för mig.
Kram & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar