onsdag 6 juli 2011

Krutankalaset avklarat!

Hela dagen vigdes åt barnen, så skönt!

Efter sovmorgon och brunch trodde jag att jag skulle kunna smita in i badrummet för lite ego-tid medan grabbarna lekte med alla (!) maskiner i Aarons rum...eller hur, gick ju sådär!?
Hann blöta ner mig och schampoonera håret så satt lillebror på plats i badkaret och innan balsamflaskan var framme så satt även storebror där!
Grabbarna tog ett ganska långt bad och jag passade på att sortera strumpor bredvid och drog igång "förfesten" till Saade`s spelning lite senare, vet inte hur många gånger frasen "-Manboy, manboy, you can call me manboy ..." har sjungits idag.
När mina textskills tog slut tog Wille vid med sin egenhändigt komponerade version av samma låt, melodiskt klockren men med heeelt egna (engelska?) ord!

Eftersom min bildöverföring inte samarbetar ikväll så slutar jag har.
Berättar mer och visar bilder från vår dag på Krutan imorgon!

En liten notis bara: Saade är riktigt duktig live, vi gillar det skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar