fredag 1 juli 2011

Man skördar det man sår!

Fick ett samtal av en vän idag som berättade en del saker. Saker som tagit upp en hel del tid och energi för främst denna vän men också en annan vän som jag vet tänkt mycket på det, även jag har givetvis haft mina funderingar!

Under samtalet kom vi fram till att vi båda två tror på karma och att med löst prat och lögner kommer man inte långt! De kan hjälpa en i samma stund den nämns men kommer ofta ikapp...

Anledningen att jag skriver aningen luddigt är att jag tänker inte hänga ut någon offentligt (inte sjysst i mina ögon) men jag vill ändå minnas när vi började komma till rätta med det här.


Vi får se om/när det blir en fortsättning på just det här, och jag kanske uppdaterar den som känner att den vill veta mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar