torsdag 18 augusti 2011

Kulturkalaset i Götet fortsätter...

Började dagen med en högst efterlängtad sovmorgon, gick upp gjorde frukost och sen vilade vi ännu en stund på rummet!

Efter en lugn förmiddag (minst sagt) så blev det en del shopping innan vi slog oss ner i tält för ett band ingen av oss hört tidigare... Woodnote hette bandet och bestod utav 5 killar som var riktigt duktiga!
Skulle inte bli det minsta förvånad om jag kommer att få se dem i ännu större sammanhang såsmåningom.

Shoppade lite som sagt och äntligen hittade jag ett par skor jag kikat en hel del på tidigare men bara sett på nätet, nu i butik så att jag kunde prova mig till rätt storlek. Älskar dem redan!


Även ett Yankee Candle får följa med hem från härliga Göteborg. Lavender till mamma och pappa och Fluffy Towels till mig.


Nu brygger vi nytt kaffe, fyller på termosen och ger oss ut igen. denna gång för att se och höra Peter Jöback.


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar