onsdag 7 september 2011

Arbetskamrat!

Godmorgon allihop!

I jobbets fikarum står äggen och kokar och kaffet puttrar i bryggaren...
Inne är det alltså varmt och gott och utanför är regnigt och en typisk svensk höstdag som bjuds!

För den som undrar hur jag kan sitta i fikarummet en tidig morgon och inte vara ute på butiksgolvet med mina kollegor så kan jag bara berätta att jag var lite väl tidig hit i morse... Inget aktuellt schema hemma och var bombis på att jag började kl: 7, väl på plats inser jag att jag inte börjar förrän kl:8!

Såå, fixar frukost och laddar inför dagen med kaffe ock äggsmörgås.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hej hjärtat!
    Blir alldeles varm i kroppen av din mysiga vardag.
    Kolla din mail! Har skrivit en liten plan som jag måste höra vad du tycker om :)
    Många kramar

    SvaraRadera