onsdag 14 september 2011

Bilder!

För att göra det enkelt för mig så kör jag helt enkelt upp lite bilder ur vardagen som den sett ut de sista dagarna...
Gott & blandat, håll till godo!
Lilla-B, rund och god!
Minns ni Karl-Oskar?
Det här är INTE Karl-Oskar.
Det kan vara en av de största paddor jag sett på länge!
Vi hittade honom under presseningen på gården.
 När jag och Aaron satt där och tittade på honom (?)
satte han i sig både en mask och en tusenfoting...
Aaron höll på att tappa hakan!

När jag tittar ut från stallet och ser något sådant här vill jag inte gärna
åka hem, jag stannar gärna en liiiten stund till!







Idag är första gången på väldigt länge som jag satt upp på hästryggen igen och jag mår just nu så bra!
Jag kan lätt ha de bästa stallkamraterna....

Fina Kròl!
Har ägnat dagen åt jobb på hemmaplan. Hämtade barnen lite tidigare än vanligt och landade vid köksbordet för lyxmellis!
Blåbärskakor och iskall mjölk (kaffe till mamman), nöjda grabbar!

Nu blir det duschen och sen ser det inte bättre ut än att jag får sova på soffan inatt. Min säng är ockuperad. Småfolket och pappan ligger som kungar, det är armar och ben överallt...

Kram och godnatt på er!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, eller ja förutom den på fulpaddan då haha :-D
    Men hästarna är så granna :-D

    Blåbärskakor låter inte helt fel heller!

    SvaraRadera
  2. Men mysig mamma dem har! Blåbärskakor! :)
    Fina bling! hon ser stor ut nu! inte sett henne sen hon var bebis ju, måste komma över. Hur har du det helgen v39?
    Kramaaaaar

    SvaraRadera