torsdag 22 september 2011

Fullt ös hela dagen!

Idag skulle jag ev. ha kunnat slagit någon typ av rekord. Jag har hunnit med massor under dagen och känslan av att vara tillfreds börjar inställa sig...

Dagislämning vid 8.00 och datajobb på hemmaplan till lunch.
Igår bokade William in sin lilla mamma, mig, på "studiebesök" på dagis. Personalen tyckte att det var en bra idè  så jag var där idag mellan kl. 12 och 14!
Barnen bjöd på dockteater (Rödluvan & tigern) och sedan hamnade vi vid bordet med papper och pennor. Nu tror jag tyvärr att jag kan ha snuvat femåringarnas föräldrar på lite alster från idag. Fick med mig en hel del, signerade och klara... Skaparglädjen var stor!

När vi rullade ifrån dagis stannade vi till på ett av vår lilla stads cafeèr och lyxade till det med mellis där. Inte dumt alls...


Tvättmaskinen har jobbat sig varm idag, golven är rena och stallet är förberett inför nästa vecka. Hö nertaget, pellets påfyllt och spån levererat...

Igår kväll var Johanna och jag iväg på ett event anordnat av barnshopping.se (läs mer om det här ) och fick förutom en hemskt trevlig kväll bland bloggare och utställare med oss varsin välfylld goodie-bag som bla. rymde 2st mössor, mössor som grabbarna redan älskar!


Nu är det dax att släcka lampor och ljus och förbereda inför morgondagen...
Sov gott och ha en skön fredag!

1 kommentar: