fredag 30 september 2011

Living Green!


Igår kväll spurtade ju alltså jag och en av mina stallkamrater iväg på en tillställning i Stockholm.In i det sista verkade det som att jag inte skulle kunna komma iväg men fram emot eftermiddagen föll allt på plats och vi kunde rulla iväg!

Det var Living Green som hade ett lite mindre event i Kungsträdgården där, förutom sajten, även "gröna" alternativ av hud- och hårvård och mode låg i fokus.

Vi kom aning sent eftersom vi hade lite problem med att hitta, men fram kom vi!

Bilder från kvällen:
Älskar det söta lilla stället till visitkorten som står i framkant!
Krönikören Edit!





Ekologiskt bubbel och rotfruktschips...




Själva goodie-bage`n var en söt tygkasse från Gudrun Sjödèn
som även lagt i en sjal i blått...

I påsen låg lite olika godbitar och jag blev mest glad över hårprodukterna från Björn Axèn, så fort vi kommit hem så testades de och jag är helnöjd. Produkterna är ännu inte ute i handeln men dyker upp inom kort...

Stort tack till Living Green för en trevlig tillställning!


Ps: Mamma, sjalen kan nog vara något för dig...

2 kommentarer:

  1. Hur får du nyss o inbjudningar till alla tillställningar o event?

    SvaraRadera
  2. Hej du!

    Det dyker upp som små trevliga inbjudningar på mejlen :)

    SvaraRadera