onsdag 12 oktober 2011

Höstpromenad!

Vaknade till denna lediga dag, drog upp rullgardinen och möttes av....synen av en grymt härlig höstdag!

Vad som väntade på andra sidan rullgardinen...


Efter frukost och de "måsten" man lär beta av på den-ledig-dagen-mitt-i-veckan så gick vi ut!
Storebror satte sig på cykeln och lilleman och jag trampade på och vi gick emot stallet för att fixa åt Lilla-B och hämta cykeln som blev kvar efter fredagens stallfest!
Lite bilder från promenaden:

Wille gömmer sig i ormbunksskogen!

Inte riktigt vad jag hade tänkt mig kanske...




Nu föll det sig så lägligt att min hyresvärd i stallet, dagen till ära hade bakat mini-semlor och givetvis bjöd hon in oss på fika!
Galet gott och hemskt trevligt, lyxmellis skulle vi kunna kalla det för... (Hon har en special-fyllning i bullarna som ungarna fullkomligt älskade!)



Efter dagens middag så hade vi möte med Kustgruppen och efter varje gång vi träffas så mår jag så bra! Känslan av att ingenting är omöjligt ni vet, och jag älskar den!
Hoppas bara att känslan finns kvar i morgon för nu börjar även jag känna av förkylning och en lite sliten kropp...

Hoppas att ni haft en bra dag, kram på er!

1 kommentar: