tisdag 18 oktober 2011

Kakmonster!

Min absolut största last är SOCKER!
Jag är helt klart sockerberoende och intar det helst i form utav fikabröd. Smågodis köper jag inte ofta och choklad äter jag helsst mörk men fikabröd i alla dess former är jag heeeelt torsk på...

En utav Göteborgs Kex`s nyheter i serien bageriets bästa är Blåbärssymfoni, grymt beroendeframkallande!


Varningen är utfärdad, välj själv - gå förbi och låtsas att du inte såg den på hyllan i affären eller köp med dig för att testa...

2 kommentarer:

  1. Låter som mig det, jag är världens kak monster.
    Om jag kommer hem utan fika så är det ett under.
    Ska testa blåbärs symfoni nästa gång jag handlar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du.... har du smakat marabous nya chocklad med fransk nougat??? Man döööööööör!!!

    SvaraRadera