tisdag 18 oktober 2011

UnderBARA BARN!

I lördags så åkte vi i kustgruppen på möte i huvudstaden, mötet hölls i samband med underBARA BARN-mässan. Mötet i fråga har vi sett fram emot länge men fått boka om några gånger så det var skönt att få det avklarat!
När mötet var klart hann vi med en snabbtitt på mässan innan vi åkte vidare...
Fanns en hel del kul att se men tyvärr hade vi lite kort om tid och fick hasta oss igenom den.

Lite bilder hann jag dock få till:

Entrèn var fylld av ballongdjur som hälsade välkomna!






När vi som hastigast tog oss runt så blev det tvärnit (!) vid en av utställarna. Bofinken stod för ett galet pyssligt och går-inte-att-sluta-säga-åhhh-sortiment och där blev det som sagt stopp ett tag!

Kolla på lampan som ser ut
som en princesstårta...
Besöket är ett av de första mässbesöken överhuvudtaget för mig och det känns lite trist att vi var lite stressade!
Passade på att hälsa på några bloggande vänner som jag ständigt återkommer till när jag surfar runt!

Det var lite av mina bilder, någon som har lagt upp bilder på egna favoriter ifrån mässan?

Kram & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar