fredag 7 oktober 2011

Veckans kompis!

Killarna går på samma avdelning på dagis och det är en avdelning både de och vi som föräldrar tycker hemskt mycket om!
De har personal runt sig på dagarna som besitter olika kvaliteter och som verkar matcha varandra alldeles ypperligt...
En sak som är relativt ny är tavlan "Veckans kompis".
I måndags så visade Aaron in mig till tavlan och stod, stolt som en tupp, bredvid tavlan som pryddes utav en bild på honom! Att vara en kompis behöver inte alltid handla om att vara snäll mot resten av barnen...
Motiveringen till varför han hamnade på tavlan löd...


När jag stod där hand i hand med vår stolta minsting så kände jag en sån våg av stolthet! Älskade unge, han har förstått att man ska ta hand om andra, spelar ingen roll om det är människor eller djur!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha jag dööör! SötAaron! Du har sånna väluppfostrade pojkar och jag älskar det!

    SvaraRadera
  2. Åh! Jättefint, ju! Kanonbra att personalen uppmärksammar det lilla i det stora!!
    Puss och kram!
    / Mamma

    SvaraRadera