onsdag 30 november 2011

Mammablogg Galan 2012

Arbetet med galan fortsätter och idag åkte jag och Sebbe på ett otroligt givande möte med Allt För Föräldrar i Stockholm. Vår kontaktperson är en sådan som "boostar" energi och redan under mötet drabbades jag av akut hemlängtan för att kunna sätta alla nya ideèr i rullning!
Imorgon har vi möte för att uppdatera resten av teamet kring galan och jag kan knappt vänta...


Jag har nämnt det tidigare och jag säger det igen "-Till nästa gala ligger ribban högt och det kommer bli så kul att få jobba mot de mål vi satt upp!"

För er som vill följa arbetet mot galan i maj rekommenderar jag att gå med i vår facebookgrupp!

5 kommentarer:

  1. Gud vad roligt det ska bli! Om man nu får plats =)
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Det är så himla härligt att veta att intresset inför nästa års gala är så pass stort!
    Biljettsläpp blir ju i början på nästa år så då är det fritt fram att boka sina biljetter!

    Kram på er...

    SvaraRadera
  3. Yeehaaaa!
    Det är så bra det ni har fått till så långt! Ni är såååå duktiga! =)))
    Jag ska med både på mässan och på festen =D

    Kramar i högar!

    SvaraRadera
  4. Åh, det ska bli så himla roligt!

    SvaraRadera