fredag 16 december 2011

Ett litet grönt paket...

Med risk för att en av paketets mottagare kanske ser det här så måste jag visa det ändå!
När det kommer till överraskningar och presenter så har jag så svårt att hålla mig och vill gärna ge presenter jag köper på en gång, det här är redan den andra julklappen jag delar ut...

Det här paketet ska hela vägen till Alingsås där min tidigare häst TinTin nu bor med sin nya matte. Boxtavlan hör ju trots allt ihop med henne och inte mig.


Morötterna till henne och chokladen till hennes nya matte blev "lite extra" paketfyllnad!

Nu ska jag krypa i säng, imorgon är det skola igen.
Kram och godnatt!

2 kommentarer:

  1. Tror båda blir väldigt glada över det paketet :-)

    SvaraRadera
  2. Annelie & Tintomaraonsdag, december 21, 2011

    Paketet har kommit fram och vi är båda glada för presenterna! :)

    Verkligen jättgulligt av dig. Jag såg även texten om hennes gamla kärlek Król och hälsade självklart från er båda ;)

    Återigen tack, det var verkligen omtänksamt av dig att skicka dessa presenter.

    Kramar från Annelie och Tintomara

    SvaraRadera