måndag 30 januari 2012

Måndag igen...

Hoppas att ni alla haft en bra helg!
Min helg har varit riktigt bra, med goda vänner, en del hästerier och givetvis familjetid. Vi har bla. börjat planera inför årets vintersemester med vänner som börjar närma sig. Då jag faktiskt ska få köra skoter för första gången!!!

Jag kickade igång veckan tidigt i morse för att med packad fikakorg och två små morgontrötta killar köra deras farmor och farfar till Arlanda för en välbehövlig semester.
På vägen hem från Arlanda insåg jag att vi faktiskt låg lite före i vår tidsplanering (brukar nääästan aldrig hända) och vi bestämde oss för att överraska min syster och hennes kotte Milo med ett besök efter vägen (de bor i Knivsta)!

Lurpassar efter att ha ringt på dörren...
Vi träffas inte så ofta tyvärr men när vi gör det och barnen dessutom är med så härjas det friskt. Idag var Milo väldigt stolt över en krukväxt han hade fått inhandla och den skulle givetvis beskådas utav mostern!

Långa lilla buse med sin alldeles
egna krukväxt...
Efter bus och en god kaffe för mamman styrde vi mot våra egna hemtrakter och mot dagis och jobb.

En liten reminder:
Glöm inte bort att följa Blings inridning hos Pernilla.
Pernilla har dessutom hjälp utav Sandra, en jätteduktig tjej som hyr in sig i hennes stall.

Nu ska jag försöka tigga åt mig lite plats i sängen, den är dock mer eller mindre belägrad av familjens alla pojkar och den ena snarkar mer än den andra...

Godnatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar