tisdag 21 februari 2012

Sömnlöshet...

Ligger i sängen och vill inget annat än att få somna...
Har ibland väldiga problem med just det, och ju mer stress som kommer av att veta att man veeerkligen skulle behöva somna, ju svårare blir det!

Huvudet passar på att fyllas upp och börja bearbeta en väldig massa tankar vid detta helt felaktiga tillfälle och nu ligger jag alltså här.

Min lillasyster är duktig och hemskt målmedveten!
Aarons förkylningsastma är kass...
Vad ska vi ha för tapeter uppe?
En mycket kär vän står inför en operation som skrämmer en aning...
Wille är så glad att "hans" tjej är hemma igen...
Jag gläds så att få hem min häst inriden om en månad!
Företaget utvecklas hela tiden, med allt vad det innebär!
Jag behöver damma nästan hela undervåningen...
Funderingar kring förra veckans arbetsintervju.
Vad ska jag packa med mig i väskan till Göteborg?

Ni ser ju själva, det är en salig blandning av tankar!

Det är mycket nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar