fredag 2 mars 2012

Uteritt på fredagskvällen!

Det här är en dag att minnas, idag är första dagen Bling reds ut på ritt hemmavid!

Jag och Maria sadlade på vid 19-tiden och gav oss ut i mörker, blåst och lite småtrassligt underlag. Hade garderat mig med något extraplagg under ifall att jag skulle åka i backen...
Båda hästarna skötte sig exemplariskt och jag är så himla glad!
Det är så märkligt att tänka på att för bara två månader sedan så var hon en liten häst som enbart haft någon på ryggen 4-5ggr och inte alls förstått sig på det här med styrningen, och idag kan jag sitta upp och rida ut på denna trygga individ!

Minns nu att jag är en riktig hästnörd för det här kommer jag leva länge, länge på...

Imorgon blir det en sväng i lina och söndag vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar