måndag 30 april 2012

Nu är det nära...

Mammabloggalan 2012, snart är det äntligen dax!
Snart är vi allihop på plats på "vårt" härliga hotell i Solna.
Om bara några dagar kommer fjärilarna i magen helt plötlsigt att kännas som elefanter och dessa ska hållas någotsånär tama under ett helt dygn...inte det lättaste!
Vi kommer att stå på plats och hälsa alla härliga gäster välkomna och där och då vet jag att jag kommer att vara mer nervös än jag varit på mycket, mycket länge...

En av mina svagheter är att trots att jag så ofta sitter och läser bloggar så har jag så svårt att få ansikten i det verkliga livet ihopkopplade med allas bloggar.
Låt Dig då inte luras av mitt kanske lite frågande utseende om och när vi pratar, jag har med största säkerhet läst Din blogg både en och två gånger!



Någon av galagästerna som vill ge mig en chans till lite "research" innan lördag?
Lämna gärna en kommentar med länk till din blogg :)

Kram!

12 kommentarer:

  1. Jag tror att de flesta gäster också har lite fjärilar i magen, och mer blir det för varje dag :)
    www.fikamedika.blogspot.com är min blogg, ni har min gamla i era listor :)
    Ses på lördag!

    SvaraRadera
  2. Kommer bli grymt roligt! Detta fixar nu galant di bästa av fixartjejer! :)

    SvaraRadera
  3. Det vet jag att jag inte behöver göra <3 Påminna dig alltså!
    MEN jag vill skriva att allt kommer gå galant för ni har varit så himla duktiga! Ni sliter och har er för alla oss mamas. Ni är guldvärda och jag ser verkligen framemot att vara gäst på galan i år igen!

    MASSA kramar

    SvaraRadera
  4. Fotograf: William Jansson, ser jag :)
    Ha en skön valborg!
    / Mor och Far

    SvaraRadera
  5. Det ska bli jättekul, ser verkligen fram emot det! =)

    SvaraRadera
  6. Jag är sjukt taggad inför lördag!! Ska bli så roligt med galan och få träffa så många snygga, coola, underbara mammor!!

    SvaraRadera
  7. Ja, det ska bli riktigt härligt med ett dygn där man bara behöver hålla ordning på sig själv... Hoppas att ni också hittar tid till avkoppling!

    Må gott!

    SvaraRadera
  8. Mig känner du ju redan meeen jag vill ändå ge en spark i baken och ett stort lycka till! Det kommer bli en grymt rolig helg! KRAM Elin

    SvaraRadera
  9. Jag kommer dit, vi sågs förra året med och jag ser verkligen fram amot det och hoppas att det blir minst lika kul som sist!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag har ju mest bara klottrat ner hur väldigt ofärdig jag är inför imorgon. Ingenting är klart. Har inte ens klänning eller skor till kvällen! *andas*

    SvaraRadera